Mariuse34 Skrevet Oktober 29, 2021 Share Skrevet Oktober 29, 2021 Jeg jakter et e39 prosjekt. Har kommet over en lovende bil, men med det evige jekkfestet bak som er kverka. Har noen her noe erfaring med å sveise dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 29, 2021 Share Skrevet Oktober 29, 2021 Hva spør du om egentlig? Regner med at du ikke er ute etter at noen skal svare "Ja" og thats it. Skal du ha noen til å sveise for deg eller skal du ha tips? Om det er sistnevnte så er det bare å se videoen under: Samt at du kan se i tråden til @hsd som har sveiset på sin. Mye bra info og bilder der. Mariuse34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Oktober 29, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2021 4 minutter siden, E.C. skrev: Hva spør du om egentlig? Regner med at du ikke er ute etter at noen skal svare "Ja" og thats it. Skal du ha noen til å sveise for deg eller skal du ha tips? Om det er sistnevnte så er det bare å se videoen under: Samt at du kan se i tråden til @hsd som har sveiset på sin. Mye bra info og bilder der. Alt dette er genialt. Tanken er å sveise selv ja, må bare danne meg litt bilde av hva det innebærer på denne bilen! Supert svar på mitt vage formulerte spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 29, 2021 Share Skrevet Oktober 29, 2021 Da har du en god video å se på. Let også litt rundt på forumet her, det er nok flere som har gjort samme jobben. Jeg skal nok også gjøre det på min etterhvert, men det er nok et par år til. Noen biler er mer rustne enn andre, men man kan få litt deler av kanalen med riktig fasong kappet ut, det kan hjelpe en del. Evt. kjøpe en hel kanal og bruke deler fra denne. Slipper å hamre ut deler. sveigis, Mariuse34 og Marius2002 reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå