yeppbiz Skrevet November 9, 2021 Share Skrevet November 9, 2021 Hei Fikk 2'er feil på det ene speilglasset på EU-kontrollen! Noen som vet om jeg kan bytte til et vanlig speil uten nedblendbar funksjon? Prisen for det orginal aut.ned glasset er 4500kr og for glass uten er ca. 200kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 9, 2021 Share Skrevet November 9, 2021 (endret) Passer helt fint. Kanskje ta bort ledningen i speilet eller pakke den inn på en måte, for å hindre korrosjon? Endret November 9, 2021 av Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeppbiz Skrevet November 9, 2021 Forfatter Share Skrevet November 9, 2021 (endret) Ok. Takk for svar. Begynner å nærme seg pensjonsalder bilen nå! Har vært til deg flere ganger for diagnose:-) Blå 520 Ser etter X6 E71 modellen. Endret November 9, 2021 av yeppbiz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 9, 2021 Share Skrevet November 9, 2021 Ja, riktig. Såpass ja, husker deg nå, mener jeg. Svart/mørke blå 5 serie, tror jeg. X6 er kule biler det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 12, 2021 Share Skrevet November 12, 2021 Jeg byttet fra nedblendbare til "vanlige" glass med varme på min e39, det gikk greit, bortsett fra at de glassene jeg fikk først var for store, men fikk bestilt riktig (ringte Koed for å være sikker) og returnert de første så ble det i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå