TerjeF Skrevet November 11, 2021 Share Skrevet November 11, 2021 (endret) Hei der, Jeg har akkurat kjøpt en slepering airbag til en F11 2013 mod. hos GS. Den må visstnok kodes. Er det noen her inne som har utsyr og som kan hjelpe mot noen slanter i lomma? Jeg holder til i Oslo-området. Endret November 11, 2021 av TerjeF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 11, 2021 Share Skrevet November 11, 2021 Det er mange som har utstyr til det her inne ja, men er jo lurt å si hvor i landet du befinner deg. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeF Skrevet November 11, 2021 Forfatter Share Skrevet November 11, 2021 Sant nok, jeg befinner meg i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 11, 2021 Share Skrevet November 11, 2021 Trenger ikke å kode. uglefossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeF Skrevet November 11, 2021 Forfatter Share Skrevet November 11, 2021 1 hour ago, lagunilla said: Trenger ikke å kode. Det hadde vært det beste, men fyren hos GS påpekte det så da gikk jeg ut fra det. Da monterer jeg så satser jeg på at det går bra. Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysken Skrevet November 13, 2021 Share Skrevet November 13, 2021 Kode trenger du kanskje ikke, men antar rattvinkelsensor må kalibreres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeF Skrevet November 13, 2021 Forfatter Share Skrevet November 13, 2021 Ja trenger å kalibrere rattvinkel, blinklys går ikke av automatisk, og jeg trenger å slette en haug med feilmeldinger. Er det noen i Oslo-området som kan hjelpe med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 13, 2021 Share Skrevet November 13, 2021 41 minutes ago, TerjeF said: Ja trenger å kalibrere rattvinkel, blinklys går ikke av automatisk, og jeg trenger å slette en haug med feilmeldinger. Er det noen i Oslo-området som kan hjelpe med det? Hvor er du hen? Send meg en PM. Skal kjøre gjennom Oslo om to timer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå