Gå til innhold

Lavt takstativ til X3 (G01)

Pekka
 Share

Anbefalte innlegg

Mont Blanc Xplore er det laveste alternativet til X3 G01 (7cm over rail)
https://www.autoload.no/produkt/finn-ditt-takstativ/bmw/bmw-x3-5dr-suv-ir-18/mont-blanc-xplore-takstativ-sort-787508-776617

Deretter kommer Thule Wingbar Evo Edge (8cm over rail), og så Yakima/Whipsbar Flush (8,5cm over rail).

Takstativ til lavt takstativ blir gjerne litt høye...

Jeg bruker selv Thule Wingbar Evo Edge på F11 med lave rails, da vi hadde endel Thule utstyr fra tidligere biler, og jeg liker løsningene deres.

Endret av Mikael-B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2021 den 9.38, Mikael-B skrev:

Mont Blanc Xplore er det laveste alternativet til X3 G01 (7cm over rail)
https://www.autoload.no/produkt/finn-ditt-takstativ/bmw/bmw-x3-5dr-suv-ir-18/mont-blanc-xplore-takstativ-sort-787508-776617

Deretter kommer Thule Wingbar Evo Edge (8cm over rail), og så Yakima/Whipsbar Flush (8,5cm over rail).

Takstativ til lavt takstativ blir gjerne litt høye...

Jeg bruker selv Thule Wingbar Evo Edge på F11 med lave rails, da vi hadde endel Thule utstyr fra tidligere biler, og jeg liker løsningene deres.

Har bestilt Mont Blanc siden det er det laveste (6,5 cm over rail) og tåler 100kg last samt skal være veldig enkel å montere (hvis vi i verste fall må montere takboksen hver gang vi skal på ski i fjellet).  Satser på at det fremdeles er klaring hvis det er en is-svull utenfor og fruen kommer inn i litt stor hastighet.  Hennes søster satte seg fast med X5 og takboks i parkeringsgarasjen på et kjøpesenter, noen vennlige sjeler dokumenterte det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...