Gå til innhold

Feil fjør montert på bilen? Bilde…

sst079
 Share

Anbefalte innlegg

Det kan ikke være demperne som er dårlige? Om det er Bilstein B4 så har dette et rykte på seg for rett og slett være for harde, og gjerne bli defekte etter kort tid. Dårlig kvalitet rett og slett. Jeg satte på slike på min forrige E91 xdrive med Hartge fjører, og bilen ble merkbart hardere i dempingen over fartshumper f.eks.. likte egentlig originaldemperen bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sst079 skrev:

Hmm…har ørtogførti fartsdumper inn til der jeg bor, så kommer ikke til å klare dette. Mulig det har noe å gjøre med at jeg har bikka 40 med god margin😅

Bikka jeg også med sikkert minst like god margin :P    
Hadde justerbare Koni på min justert på det nest hardeste for å bunne minst mulig.

Style 193 sitter btw som hånd i hanske på E46 XI

Xi-r.thumb.jpg.18cae9c09c5340247475155c1d7a7d41.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, papertiger skrev:

Det kan ikke være demperne som er dårlige? Om det er Bilstein B4 så har dette et rykte på seg for rett og slett være for harde, og gjerne bli defekte etter kort tid. Dårlig kvalitet rett og slett. Jeg satte på slike på min forrige E91 xdrive med Hartge fjører, og bilen ble merkbart hardere i dempingen over fartshumper f.eks.. likte egentlig originaldemperen bedre.

Det er faktisk B4. De er byttet for kun kort tid siden (av forrige eier). Ser ut som at ting må funksjonstestes. Husker også jeg leste noe om dette med dårlig kvalitet/stein harde dempere fra Bilstein, men dette er en god stund siden. Har de enda ikke fått ordnet opp i dette??

Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor de 4 øverste ringene på fjøra ligger i hverandre😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Kvasi skrev:

Bikka jeg også med sikkert minst like god margin :P    
Hadde justerbare Koni på min justert på det nest hardeste for å bunne minst mulig.

Style 193 sitter btw som hånd i hanske på E46 XI

Xi-r.thumb.jpg.18cae9c09c5340247475155c1d7a7d41.jpg

Pen bil med kledelige hjul! Samme farge som min, tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...