CaptainMag Skrevet Desember 8, 2021 Share Skrevet Desember 8, 2021 Jeg lurte på om noen kan gi meg tips ift å minimere vedlikeholdsutgiftene på en ‘08 M5. For ti år siden så var det en Thai-mann på Jessheim som hadde en geskjeft hvor folk stod i kø for å skru km, bytte turboer og alle andre slags store jobber. Alt svart. Vet ikke om det kan anbefales, men jeg sparte nå 20 laken på turbobytte. Hva mener proffene ift redusere utgiftene? Er ikke ute etter å få ting gjort kjapt og billig, men det må da finnes noen saker som kan fikses billigere. Som f.eks skiver/klosser til 20’ hos Bavaria er jo helt koko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Desember 8, 2021 Share Skrevet Desember 8, 2021 Det åpenbare svaret på spørsmålet ditt er å gjøre en del av arbeidet selv. Dette forumet er fyllt opp med info på DIY, du finner også videoer på Youtube på enkle service som folk klarer på egenhånd. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 8, 2021 Share Skrevet Desember 8, 2021 (endret) At det koster 20k for bremser hos Bavaria er ikke noe sjokk. Men det er som nevnt over her at slike ting er jo utrolig enkelt og skifte selv. Ta servicer selv er kjempe enkelt uten å ha noe som helst mekanisk bakrunn. Internett er fult av DIY med meget detaljerte videoer osv. Endret Desember 8, 2021 av Reef89 Marius2002 og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå