Gå til innhold

00CF37


Skof1
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for svar! Nå var dette det mest vettug’e utstyret jeg hadde for hånden her og nå, og det gir meg om ikke noe annent, mere svar en det bilen kan gi meg, så nå vet jeg med mitt ikke så veldige "vettuge" hjelpemiddel, at jeg bør oppsøke noen med et mere vettug verktøy for feilsøking, som kan kontrollere om dette er en feil som det bør gjøres noe med 😉👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gammel batteri. Har hatt problemer med at bakluka mi ikke ville gå igjen (måtte dytte den igjen, også gikk den opp igjen av seg selv) har nå funnet feilen på dette, det var mikro bryteren i håndtaket som ikke klarte å koble helt ut, så det var kunn litt vibrasjoner elle dunk i en dør, som skulle til for at bryteren ble aktivert, og da gikk luka opp 🤨 Elles så virker som det skal!
Får også opp denne feilmeldinger? men det er ingen ting som ikke virker?? (Har hatt denne meldingen lenge, sletter den og etter en stund, så dukker den opp igjen 🤪)

 

42DFAEFA-F8BC-4B92-8A38-3DAB63565471.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, den blir egentlig ikke brukt til dette, men når det dukker opp noen feilkoder her, så er det jo greit å sjekke ut om det er noe alvorlig. Stort sett så har de tingene som har kommet opp vært riktig, men den har helt sikkert noen svakheter den også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Grunnen til at jeg spør er at batteri ofte er grunn til "usaklige" feilkoder. En del får batteriet byttet uten å registrere det, da blir det fort error igjen. Jeg vil likevel forslå å måle at det er i orden for å utelukke selve batteriet. Ellers blir det gjetting av årsaken som flere nevner og det kan bli dyrt om en skal bytte deler her og der for å prøve å finne årsaken :)  Greit å få lest av skikkelig :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bilen din, en X5 fra 2009, kun gått 82 000 km? Last Occured at 82352 km, står det om feilen i bildet i ditt første innlegg. Antar du har slettet gamle feilkoder, og denne er av nyere dato?

Når det gjelder det andre bildet ditt, så står det jo intet der om feilkode. Hva er det som er "Very bad" i Foot Well Module?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...