Gå til innhold

Vann i hjulbrønn


SindreVag
 Share

Anbefalte innlegg

sjekk dreneringer i bakluka. 

 

Anbefaler forøvrig uansett at du borrer inn 3-4 ø3mm hull litt strategisk i reservehjulsbrønnen. Det er en billig forsikring mot både elektronikkfeil og rust. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, hsd skrev:

sjekk dreneringer i bakluka. 

 

Anbefaler forøvrig uansett at du borrer inn 3-4 ø3mm hull litt strategisk i reservehjulsbrønnen. Det er en billig forsikring mot både elektronikkfeil og rust. 

Drar ikke hulla inn evt fukt om det er fuktig i været?😅 Hvor er disse dreneringene? Vet ikke hvor jeg skal se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SindreVag skrev:

Drar ikke hulla inn evt fukt om det er fuktig i været?😅 Hvor er disse dreneringene? Vet ikke hvor jeg skal se

du har vell ikke skrevet hvilken bil du har enda, men somregel er det en plastpropp i hver ende av luka under som enten er ett lite hull i eller snitta i kryss. Prøv å stikk noe oppi der å se at det er opent. Ellers er jo det vanskelig å spå slikt, vil du ha en 100% løsning så rydder du reint baki der, legger deg inni med lykt og rigg til hageslangen mot forskjellige punkt på bilen. 

er jo begrensa med sjøsprøyt midt under bilen, jeg har ivertfall aldri opplevd noe annet enn positive ting å lage litt ekstra dreneringer både der og i kanaler. Har sveist en del bil, og det at vann kommer inn men ikke ut tror jeg er en god nr 2 etter saltet til at spesielt kanaler ruster istykker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2022 den 12.02, hsd skrev:

du har vell ikke skrevet hvilken bil du har enda, men somregel er det en plastpropp i hver ende av luka under som enten er ett lite hull i eller snitta i kryss. Prøv å stikk noe oppi der å se at det er opent. Ellers er jo det vanskelig å spå slikt, vil du ha en 100% løsning så rydder du reint baki der, legger deg inni med lykt og rigg til hageslangen mot forskjellige punkt på bilen. 

er jo begrensa med sjøsprøyt midt under bilen, jeg har ivertfall aldri opplevd noe annet enn positive ting å lage litt ekstra dreneringer både der og i kanaler. Har sveist en del bil, og det at vann kommer inn men ikke ut tror jeg er en god nr 2 etter saltet til at spesielt kanaler ruster istykker. 

Er en 520D E61(Første jeg skrev i innlegget)😅 Men tusen takk for gode råd. Skal prøve meg frem❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SindreVag said:

Er en 520D E61(Første jeg skrev i innlegget)😅 Men tusen takk for gode råd. Skal prøve meg frem❤️

Du skrev 520 vogn, men ikke at det var E61. Dermed kan det være en del ulike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...