TrymTidemann Skrevet Januar 7, 2022 Share Skrevet Januar 7, 2022 Jeg har nettopp kjøpt meg en e90 320d der idrive navigasjon systemet ikke funker. Jeg viste det når jeg kjøpte bilen, men nå ser jeg etter måter å fikse det. Skjermen starter ikke og bare lyser opp av og til før det blir svart igjen og jeg får ikke koblet til anlegget i bilen. Den forrige eieren tror det er en lading på en chip som var dårlig, men vet ikke selv. Har hørt at sånt er dyrt å fikse på verksted så tar til forum for å få hjelp. Er det mulig å fikse den jeg har til en billig penge eller må det installeres ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet Januar 7, 2022 Share Skrevet Januar 7, 2022 Ofte så er det dvd leseren eller en av transistorer. Det enkleste er å skaffe en brukt og kode den inn i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 7, 2022 Share Skrevet Januar 7, 2022 Jacek på finn.no reparerer og tar din i innbytte. Han tar 3500,- mener jeg. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 7, 2022 Share Skrevet Januar 7, 2022 Har kjøpt fra Jacek til min E61 og det var ferdig kodet. Vi har fortsatt utfordring med ikke fungerende subwoofere, men han følger opp og prøver å få saken løst, så han kan sies å være på den mer seriøse siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå