Haug530D Skrevet Januar 29, 2022 Share Skrevet Januar 29, 2022 (endret) Noen som vet sånn ca hva Bavaria tar for å oppdatere ISTEP versjon på alle modulene i bilen og hvor lang tid det tar? Endret Januar 29, 2022 av Haug523 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 29, 2022 Share Skrevet Januar 29, 2022 Tidligere så tok Strandveien auto sånn ca 2500,-, men det er 4 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatricVangen Skrevet Februar 13, 2022 Share Skrevet Februar 13, 2022 Hei, kan fikse det for deg jeg. Holder til på Jessheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 14, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2022 7 timer siden, PatricVangen skrev: Hei, kan fikse det for deg jeg. Holder til på Jessheim Regner med jeg sikkert gjør det selv likevel, blir uansett litt langt å kjøre fra vestlandet til Jessheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 14, 2022 Share Skrevet Februar 14, 2022 https://bavaria.no/forhandlere/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå