Skulebollen Skrevet Tirsdag kl. 05:38 Skrevet Tirsdag kl. 05:38 @humpfy Kan ikke anbefale g11 varmt nok. Fantastiske biler, det absolutte beste fra Bmw i mine øyne. Og nå har jeg vært innom mesteparten av modeller fra Bmw. Om du ikke må ha stv. Så er det en nobrainer. fupsaker, BimmerFan! og humpfy reagerte på dette 3
humpfy Skrevet Tirsdag kl. 10:31 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 10:31 (endret) 4 timer siden, Skulebollen skrev: @humpfy Kan ikke anbefale g11 varmt nok. Fantastiske biler, det absolutte beste fra Bmw i mine øyne. Og nå har jeg vært innom mesteparten av modeller fra Bmw. Om du ikke må ha stv. Så er det en nobrainer. Nå som barna er (relativt) oppdragne og både kan gå på bena og på do uten hjelpemidler er 7-serie kommet på agendaen. G11 er et meget vellykket design som appellerer til meg. Det er få biler som oppfyller kravene mine, men jeg våker på finn… Litt rart når jeg kun har to krav: Mye motor og mye utstyr Sidenote: Jeg har i flere år også jaktet sportsbil, men sliter med å finne min holy grail. Det er egentlig DeTomaso Pantera, men de er krevende (på alle vis). Endte opp med MC for å dempe behovet, men blir ikke helt det samme. Endret Tirsdag kl. 10:33 av humpfy Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2
Skulebollen Skrevet Tirsdag kl. 10:35 Skrevet Tirsdag kl. 10:35 2 minutter siden, humpfy skrev: Nå som barna er (relativt) oppdragne og både kan gå på bena og på do uten hjelpemidler er 7-serie kommer på agendaen. G11 er et meget vellykket design som appellerer til meg. Det er få biler som oppfyller kravene mine, men jeg våker på finn… Litt rart når jeg kun har to krav: Mye motor og mye utstyr Min gamle ligger ute ( grå 740d, nå fryktelig høy) den mangler dab radio og massasje i seter. Ellers en fantastisk bil som fremstår så strøken som en bruktbil kan bli. Jeg solgte den for 550 så litt prutningsmonn er der tipper jeg 😅
humpfy Skrevet Tirsdag kl. 10:46 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 10:46 Sett den @Skulebollen. Litt for høy km for min del. Langt mellom G11-objektene under 100k km.
Skulebollen Skrevet Tirsdag kl. 10:49 Skrevet Tirsdag kl. 10:49 2 minutter siden, humpfy skrev: Sett den @Skulebollen. Litt for høy km for min del. Langt mellom G11-objektene under 100k km. Enig😊 km stand er på ingen måte synlig, men er noe med videresalg når bilen nærmer seg/har passert 150k.. humpfy reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå