Grobian Skrevet Februar 12, 2022 Share Skrevet Februar 12, 2022 Jeg har tenkt å prøve meg på demperbytte (samt casterstag og evt. andre ting som må byttes) foran på min X5. Jeg skjønner at det er lurt å ha en god fjærklemme eller fjærspenne, som jeg kan stramme med muttertrekker. Biltema selger flere varianter, men jeg er usikker på hva det er slags type som passer på min X5, har noen innspill? X5en har helt standard understell, men det skal vel ikke ha noen betydning. Forstår det slik at man tar ut hele demperen med fjæren før man komprimerer den og løsner fra skål/topplager og demper. Ok kvalitet hadde vært greit, da jeg ser for meg å etterhvert la andre få mekke litt på låven, eller eventuelt leie det ut til trengende via Finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 12, 2022 Share Skrevet Februar 12, 2022 Se på side 3 her: Grobian reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 12, 2022 Share Skrevet Februar 12, 2022 Jeg er litt usikker på om "selvmordsklemmer" fungerer godt på x5, for jeg mener fjæra har ganske mange vindinger. Mulig jeg tar feil, og at det går helt fint selvsagt. Jeg brukte dette, https://www.biltema.no/bil---mc/bilverktoy/forstillingsverktoy/fjarspenner/fjarspenner-2000022289 Grobian og Pekka reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå