Gå til innhold

Verdi på helelektriske sportsseter fra E46


KevinMJ
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer såvidt det er å selge bilen min i deler pga rust og andre småfeil, Men jeg gidder ikke hvis jeg kan få mere eller mindre det samme for den hel. 

Lurer derfor på hva jeg kan forvente å få for disse setene? Hel elektriske sportsseter i delskinn, de er litt slitt da bilen har gått 350k men utenom det fungerer de som de skal😊

har også navien, er det noe særlig verdi på den?

09E07BC7-8335-4083-BE61-64B235E383C9.jpeg

6976FFFA-084E-4D74-8F06-019FC1B05EEF.jpeg

Endret av KevinMJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt en 1000-lapp +/-. Det er jo ikke bare bare å poppe inn helelektriske stoler der det står manuelle, så du har en litt begrenset mengde med potensielle kjøpere. De manuelle ser ut til å ligge på 500-1000kr. Navi har jeg sett til en 500-lapp, kan ikke si at disse blir revet bort heller. 

Ratt og autodim speil er nok greit å selge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, var det jeg tenkte rundt setene nettopp på grunn av det du sier med at det er litt jobb å ettermontere de.

Rattet har jeg mye å sammenligne med på Finn, men hva ligger autodim speil ute til?

 

Og vet du om flere deler det kan være bra interesse på? Er facelift 320d, ikke m-sport utvendig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel noen hundrelapper for autodim, det er ofte enkelt å få montert, så det er en av tingene som pleier å bli solgt fort.

Skal du kjøre delebil-løpet så må du bare legge ut annonse og si at du har en hel delebil, du vet aldri hva folk har bruk for. Originale lamper, særlig xenon foran er lettsolgt. Karosserideler som er rustfrie. Dynamo og starter pleier å gå også om man ikke priser seg ut, radiator, original eksos etc. Det er også litt styr å ha delebil, så man må nesten vurdere selv om man ønsker å bruke tiden sin på det. Ikke så bra timesbetalt, men om man har det gøy og lærer litt om bil ved demontering så kan det ha en verdi i seg selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja, er Xenon på den, men disse er lakkert svart inni så regner med de er tungsolgt.

Er det mye mindre attraktivt å ha «plukk selv» delebil? Har ikke all verdens med tid, og den tiden jeg har vil jeg gjerne bruke på andre biler😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mengden useriøse folk som skal ha deler for gratis må du venne deg til fort i så fall. Når man blir ghosta over 100kroners deler eller radiator for 200 er det slitsomt. Finnes nesten ikke måte på altså. Plukk selv går sakte har jeg funnet ut, men det er en E39 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan jeg se for meg, men det er jeg relativt vant til fra bil salg allerede😅

Men da blir det sikkert samme greie på E46 også, så da får jeg vell bare begynne med demontering. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...