Sond Skrevet Mars 7, 2022 Share Skrevet Mars 7, 2022 Heisann! Har nylig gått til innkjøp av en billig bruksbil med en del feil. Det er en BMW E91 316d som jeg planlegger å fikse opp i. En av feilene er jeg litt usikker på. Av og til ved gasspådrag kommer motorlampen opp, er ikke hele tiden det skjer. Bilen er tunet av en aktør som ikke er i drift lengre, så kan ikke få dem til å tilbakestille endringen de har gjort. Er det noen smarte og lure måter for meg å tilbakestille ECU til original/stock? Er ikke en ekspert, så det er fult mulig at det er noe annet en optimaliseringen som forårsaker dette. Et alternativ kan være å kontakte et tuningfirma noen timer unna, for å få dem tilbakestille eller overskrive optimaliseringen med en ny og bedre tune. Har googlet i evigheter nå, blir ikke spesielt mye klokere. Takknemlig for alle tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 8, 2022 Share Skrevet Mars 8, 2022 Dra til nærmeste BMW forhandler (evt. verksted med BMW utstyr) og få de til å legge inn/oppdatere software på motorstyreenheten? Sond reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 8, 2022 Share Skrevet Mars 8, 2022 Eller finn en som har ISTA og ICOM. Da kan du også få original software igjen. E.C., Sond og sveigis reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 8, 2022 Share Skrevet Mars 8, 2022 Og vedlikeholdslader for flashing Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå