Glixtra Skrevet Mars 9, 2022 Share Skrevet Mars 9, 2022 Har en bil for øyet, men mangler fjernlys assistanse som utstyr, jeg er så bortskjemt med det fra tidligere at det er noe jeg vil ha. Er det mulig å ettermontere fjernlys assistanse på en x5? nå er vi på en 2011 mod x5 40d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9, 2022 Share Skrevet Mars 9, 2022 Det er kun fantasien som setter en stoppe for hva som kan ettermonteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 9, 2022 Share Skrevet Mars 9, 2022 (endret) Er vel bare riktig speil, litt skjøting av kabler og koding som trengs? Ganske sikker, men kan være jeg tar feil også. Endret Mars 9, 2022 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 9, 2022 Share Skrevet Mars 9, 2022 Ingen problem å ettermontere fjernlysassistent. Du har to alternativer på E7x. KAFAS: Dersom bilen er utstyrt med skiltgjenkjenning (Speed Limit Information = SLI) eller feltvarsling (Lane Departure Warning = LDW), er bilen allerede utstyrt med et kamera som heter KAFAS. Når bilen er utstyrt med en av disse eller begge utstyrskonfigurasjonene, går også fjernlysassistenten på samme kamera. Med KAFAS montert, er det med andre ord bare koding som skal til for å aktivere fjernlysassistent. FLA: Dersom bilen ikke har skiltgjenkjenning og LDW, går fjernlysassistenten på et kamera bak innerspeilet som heter FLA. For å ettermontere fjernlysassistent i dette tilfellet må du ha nytt innerspeil, strekke et par kabler og kode herligheten. Du kan selvfølgelig velge å ettermontere KAFAS, men dette krever ny frontrute, modul, kamera, kabler og koding, og er sånn sett mer omfattende. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå