Audiomannen Skrevet Mars 22, 2022 Share Skrevet Mars 22, 2022 Hei, Jeg har nå stått og hamret meg halvt i hjel på denne bærearmen min, og jeg får den søren meg ikke løs. Området ser ikke ut til å være særlig korrodert, men hvem vet hva som skjer under overflaten. Vi har brukt en snekkerhammer og en stor gaffel for å prøve å løsne bærearmen. Gruer meg enda mer til den lange under motorrommet. Er det noen som har noe tips til hva som kan gjøres her, evt. noen hendige verktøy dere vil anbefale meg så setter jeg stor pris på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 22, 2022 Share Skrevet Mars 22, 2022 (endret) Prøv en sånn (den til 100 spenn, det er to på samme side): https://www.biltema.no/bil---mc/bilverktoy/forstillingsverktoy/forstillingsverktoy/endeleddavtrekker-2000019461 EDIT: Hvis armen uansett skal hives så kan du bruke varme på spindelen. Endret Mars 22, 2022 av E.C. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 22, 2022 Share Skrevet Mars 22, 2022 Du må bruke en stor hammer, og slå hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rizna Skrevet Mars 23, 2022 Share Skrevet Mars 23, 2022 Byttet på min E46 320D i sommer. Brukte stor slegge å måtte banke jævli mye før den til slutt løsnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiomannen Skrevet Mars 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2022 (endret) Takk for svar folkens! får prøve litt til da, med en større hammer denne gangen. På 22.3.2022 den 23.09, E.C. skrev: EDIT: Hvis armen uansett skal hives så kan du bruke varme på spindelen. Skal prøve dette da. 11 minutter siden, Rizna skrev: Byttet på min E46 320D i sommer. Brukte stor slegge å måtte banke jævli mye før den til slutt løsnet. Hvor stor slegge brukte du? Hvordan gjorde du det på festepunktet under motorrommet? Endret Mars 23, 2022 av Audiomannen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rizna Skrevet Mars 23, 2022 Share Skrevet Mars 23, 2022 33 minutter siden, Audiomannen skrev: Takk for svar folkens! får prøve litt til da, med en større hammer denne gangen. Skal prøve dette da. Hvor stor slegge brukte du? Hvordan gjorde du det på festepunktet under motorrommet? Husker ikke helt hvordan jeg gjore det, sleggen var enorm😎 hamret bare løs på bærearmen med full kraft nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Mars 24, 2022 Share Skrevet Mars 24, 2022 On 3/22/2022 at 11:00 PM, Audiomannen said: Hei, Jeg har nå stått og hamret meg halvt i hjel på denne bærearmen min, og jeg får den søren meg ikke løs. Området ser ikke ut til å være særlig korrodert, men hvem vet hva som skjer under overflaten. Vi har brukt en snekkerhammer og en stor gaffel for å prøve å løsne bærearmen. Gruer meg enda mer til den lange under motorrommet. Er det noen som har noe tips til hva som kan gjøres her, evt. noen hendige verktøy dere vil anbefale meg så setter jeg stor pris på dette. Du må slå på rett plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå