niets Skrevet April 18, 2022 Share Skrevet April 18, 2022 Hei, Jeg har et spørsmål om stepronic. Hvis man kjører i ordinær D og trykker på sports-knappen går man over i sportsmodus. Hvis man kjører i ordinær D i comfort-modus og drar spaken over til venstre (uten å ta den i manuell)) går man over i automat-sportsmodus. Hva er forskjellen på de to sportsmodusene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 18, 2022 Share Skrevet April 18, 2022 Spørs nok litt på hvilken bil du har. Enkelte har justeringer både for motorrespons, girkasse og understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 18, 2022 Share Skrevet April 18, 2022 1 minutt siden, E.C. skrev: Spørs nok litt på hvilken bil du har. Enkelte har justeringer både for motorrespons, girkasse og understell. Gjelder ikke det kun ///M biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 18, 2022 Share Skrevet April 18, 2022 Flere som har adaptivt understell, mener at du ikke drar bilen ut fra comfort ved å bare vippe girspaken ut i sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niets Skrevet April 18, 2022 Forfatter Share Skrevet April 18, 2022 Jeg vet ikke om jeg forsto svarene deres. Betyr det at de to mudusene ikke er like? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 18, 2022 Share Skrevet April 18, 2022 Å putte girkassen i sport omhandler kun girkassen, mens å bruke en generell "sportsknapp" omfatter gjerne flere ting en kun girkassen. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niets Skrevet April 18, 2022 Forfatter Share Skrevet April 18, 2022 (endret) Ah, jeg forstår. Takk for svar. Det var egentlig akkurat en slik endring jeg var ute etter. Å få girkassen til å jobbe på litt lavere gir enn i comfort-mode. Den girer såpass fort opp i comfort-mode at motoren har en tendens til å bli daukjørt. Endret April 18, 2022 av niets Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå