Bowiitz Skrevet Mai 20, 2022 Share Skrevet Mai 20, 2022 Hei. Har blanke shadowline lister på min e60, men i dag ser dem slik ut (se bilde). Noen som har tips til å få dem blank igjen? Tenker på de listene nedenfor, og rundt viduet. Prøvde og polere, men ble ikke noe bedre resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 21, 2022 Share Skrevet Mai 21, 2022 Polytrol vil vel gjøre susen tenker jeg🤔 Bowiitz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet Mai 21, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2022 6 timer siden, Marius2002 skrev: Polytrol vil vel gjøre susen tenker jeg🤔 Takk for tips, kan ikke skade å prøve iallefall. 👍 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grobian Skrevet Mai 23, 2022 Share Skrevet Mai 23, 2022 (endret) Tror du kan polere de blanke med en medium til fin polish og maskin. Maskér så du ikke gnir ihjel gummitetningene. Polytrol kan sikkert fungere og er jo som regel veldig holdbart, mistenker likevel at du kan gjenopprette en mye blankere finish ved å fjerne oksydasjon/forurensning som er kjemisk bundet til det glansede metallet. Legger du Polytrol bare dekker du over. Det fungerer mye bedre på slitt/falmet/oksydert hardplast enn høyglanset metall, mistenker jeg ..og til kantlisten kan du eventuelt håndpolere, eller låne maskin med liten rondell Endret Mai 23, 2022 av Grobian sveigis og Bowiitz reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 23, 2022 Share Skrevet Mai 23, 2022 Disse får du blanke igjen med maskin grov pad og en grov cut . På min så de sånn ut : Først en runde med Koch Chemie heavy cut og grov pute Så en runde med med polering med fin pute og da ble de sånn: Så bruk bare maskin og noe grov polering etterfulgt av fin ,så blir det gode saker 😊😊 Marius2002, Walkabout, 1 BOSS og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå