Hahah Skrevet Juni 26, 2022 Share Skrevet Juni 26, 2022 Hei, Vurderer å sette på 21'' eller 20'' felger på min BMW F11 i stede for 19'' som står på nå. Men lurer på om det er noen som har erfaring med om det er behov for senk ved slike felgstørrelser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 26, 2022 Share Skrevet Juni 26, 2022 Visuelt sett vil det være et større behov for senk ved større felger, men praktisk sett er det ingen forskjell da rulleomkrets uansett må være innenfor 5% av standard felgdimensjon. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hahah Skrevet Juni 26, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2022 1 minutt siden, Lars89 skrev: Visuelt sett vil det være et større behov for senk ved større felger, men praktisk sett er det ingen forskjell da rulleomkrets uansett må være innenfor 5% av standard felgdimensjon. Skjønner. Kan få tak i noe slikt for senking fremme? https://www.gsbildeler.no/tuning_og_tilbehor-senkesett_og_fjaerer-senkesett_h_og_r/h_og_r_senkesett__2315269?gclid=CjwKCAjwh-CVBhB8EiwAjFEPGYvCpZrfuOQB3T3RYzyJp-uG6pZ4wYr7pH26NHRW72u9UKrOxGgETxoCx10QAvD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 26, 2022 Share Skrevet Juni 26, 2022 Kjører med AC Scnitzer senk og 21"-felger på min F11 M550d. Upåklagelig komfort og helt nødvendig (visuelt sett) med 20-21"-felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hahah Skrevet Juni 26, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2022 12 minutter siden, Saltkjelen skrev: Kjører med AC Scnitzer senk og 21"-felger på min F11 M550d. Upåklagelig komfort og helt nødvendig (visuelt sett) med 20-21"-felger. Takk for info! Hvor mye har du sunket frem og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 26, 2022 Share Skrevet Juni 26, 2022 M550d er senket 15mm fra fabrikk, og disse er vel rundt 15-20mm i tillegg. Bak er omtrentlig det samme. Justert med justerbare stag. Hahah reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 30, 2022 Share Skrevet Juni 30, 2022 Funksjonelt sett så er det nok ikke behov for senk. Men utseendemessig vil jeg absolutt si at det er å foretrekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå