Gå til innhold

Frakt av 18’’ felgsett.


 Share

Anbefalte innlegg

Hør med Pilskog, de bruker å gjør dette på en enkel måte ;) jeg betalte knappe 1000kr for frakt, om du venter litt skal jeg få tak i nr til samme mann. De kjører aviser hele tiden frem og tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snagg30 skrev:

Hør med Pilskog, de bruker å gjør dette på en enkel måte ;) jeg betalte knappe 1000kr for frakt, om du venter litt skal jeg få tak i nr til samme mann. De kjører aviser hele tiden frem og tilbake. 

WOW ! Nice Takker 🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tony Soprano skrev:

WOW ! Nice Takker 🙌

Får du selger til å kjøpe 4 stk Posten Norgespakke, kan sende enheter med inntil 35 kg. Dette bør koste ca. 800.

Endret av Ampera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Ampera skrev:

Får du selger til å kjøpe 4 stk Posten Norgespakke, kan sende enheter med inntil 35 kg. Dette bør koste ca. 800.

Ja dette ble foreslått men han var lite villig til å bruke Posten eller Bring 😅Har sendt dekk selv med Norgespakke fra post i butikk for noen år tilbake og dette fungerte utmerket. Kan det være att det måtte emballerest att han var i tvil 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tony Soprano skrev:

Ja dette ble foreslått men han var lite villig til å bruke Posten eller Bring 😅Har sendt dekk selv med Norgespakke fra post i butikk for noen år tilbake og dette fungerte utmerket. Kan det være att det måtte emballerest att han var i tvil 😊

Det holder med papp for å dekke felgen, bruke masse tape, tilby deg å kjøpe 4 lapper og sende til han. De bestiller du på nettet til posten, du fyller ut avsender og mottaker.

Dette har jeg selv gjort når selger vil legge ut. Da har selger kun jobben med emballasje og levere til nærmeste post. Fungere perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...