Gå til innhold

G20 Style baklys til F30

MagnusAG99
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har egt ingen interesse i å kjøpe disse baklysene til 330e`n, men synes de ser interessante ut. Finnes det flere bilder av disse? 

Dette er det eneste bilde jeg finner av dem. 

F30-3DT-SQ-B-SN-2.jpg.a6cd0d126c654330e842e7df83674491.jpg

Endret av MagnusAG99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Marius2002 skrev:

Niiiice, de så jo faktisk ganske bra ut der. Lurer på hvordan de hadde sett ut på en F80 M3, skal skaffe meg en når 330e`n er solgt og er bittelitt lei av både LCI baklysa og GTS OLED style baklysa. 

Så lurer jeg, hvorfor står det at disse G20 style baklysa og GTS OLED style baklysa ikke er kompatibel med F31? Bruker ikke F31 de eksakt samme baklyktene som F30? Det har jeg aldri skjønt. 

Kan heller ikke se at det står no sted at dem er E-merket, noe som er litt rart med tanke på Australia (av hva jeg vet) også bruker E-merking og SAE. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nesten litt flaut, men mange av disse Kina-lampene ser etter hvert utrolig bra ut. Vet man får en G12/G30-variant med LED-stripe tvers over som på et eller annet vis ser helt ålreit ut. Det store issuet er imidlertid sekvensielle blinklys. Ikke forstår jeg hvorfor det skal være en ting når verken sideblinklyset eller frontblinklysene er sekvensielle. Det har aldri vært kult eller blir aldri kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Det er jo nesten litt flaut, men mange av disse Kina-lampene ser etter hvert utrolig bra ut. Vet man får en G12/G30-variant med LED-stripe tvers over som på et eller annet vis ser helt ålreit ut. Det store issuet er imidlertid sekvensielle blinklys. Ikke forstår jeg hvorfor det skal være en ting når verken sideblinklyset eller frontblinklysene ikke er sekvensielle. Det har aldri vært kult eller blir aldri kult.

Ser den, det er det jeg liker med de originale LCI baklysa, at de ikke er sekvensielle, bare et jævla sterkt lys lissom haha. Samme som på fronten av LCI F30, blinklysene foran er helt sykt sterke... Jeg har ikke noe imot sekvensielle, men det har blitt så "normalt" at det er kjedelig. Passer perfekt på f eks Mustanger, men jeg synes det blir for mye av det gode når alle nye biler lissom skal ha det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...