Kvasi Skrevet August 3, 2022 Share Skrevet August 3, 2022 Er ikke i nødmodus pga det står -40*c eksos gass temp før partikkelfilter? Da har jo vifta en tendens til å gå på hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RKn Skrevet August 4, 2022 Forfatter Share Skrevet August 4, 2022 16 timer siden, E.C. skrev: Slik jeg skjønte det så går den aldri under en viss %, men kan økes til maks og da stemmer denne teorien, men det kan hende jeg leste litt for fort. Viften går langt ned når ISTA kjører Set punkt test. Mener det er noe som 20, 40, 60 %. På 20% roer den seg mye ned, vil tippe viften går 70-80% et sted uten manipulering fra ISTA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 4, 2022 Share Skrevet August 4, 2022 Da er det ikke kortslutning av ledning. Men spørs om det er noe trøbbel med det som viser -40 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RKn Skrevet August 4, 2022 Forfatter Share Skrevet August 4, 2022 Lånte eksos temp og oksygen sensor fra den andre bilen. Oppførte seg likt med tanke på temp før. Kan det være at denne verdien ikke gjelder min motor (n47)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 4, 2022 Share Skrevet August 4, 2022 Det er mulig det er noe muffens der ja, som gjør at den viser -40. Så jeg ville nok ha hoppet over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RKn Skrevet September 27, 2022 Forfatter Share Skrevet September 27, 2022 Hei, Da er dette løst. La inn ny original programvare hos GS i Skien, da ble alt normalt..😅 Otis og E.C. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 27, 2022 Share Skrevet September 27, 2022 Det var dårlige saker av de som har tunet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RKn Skrevet September 28, 2022 Forfatter Share Skrevet September 28, 2022 Ja, det eneste jeg vet er at det ble gjort i Drammen i følge tidligere eier. Litt av grunnen til kjøp av bilen egenlig 😒 Takk for hjelpen uansett med feilsøkingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå