sogunder@online.no Skrevet August 26, 2022 Share Skrevet August 26, 2022 Har en 2015 F45 med liten skjerm, har navi og park assitanse osv. Ønsker å bytte til stor org skjerm, er det noen som vet hva som skal til ? er det plug&play + koding...eller kansje bare det ikke lar seg gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 26, 2022 Share Skrevet August 26, 2022 Sjekk ut Bimmerfiks på Facebook, de kan nok hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 26, 2022 Share Skrevet August 26, 2022 (endret) Som nevnt over. Ettermont. av utstyr er sjeldent pnp. Endret August 26, 2022 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 26, 2022 Share Skrevet August 26, 2022 (endret) Bytte skjerm og kode den inn. http://bmwcodingf46.blogspot.com/2016/10/how-to-upgrade-your-65-inch-screen-to.html Endret August 26, 2022 av Haug530D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sogunder@online.no Skrevet August 26, 2022 Forfatter Share Skrevet August 26, 2022 1 time siden, Haug530D skrev: Bytte skjerm og kode den inn. http://bmwcodingf46.blogspot.com/2016/10/how-to-upgrade-your-65-inch-screen-to.html Hei, den var jo veldig grei dvs når jeg har kodet får jeg utnyttet hele skjermen både når det gjelder navi og evt ryggekamera ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sogunder@online.no Skrevet August 26, 2022 Forfatter Share Skrevet August 26, 2022 10 minutter siden, sogunder@online.no skrev: Hei, den var jo veldig grei dvs når jeg har kodet får jeg utnyttet hele skjermen både når det gjelder navi og evt ryggekamera ? Bruker du E-sys for koding, eller har Bimmer code expert dette i appen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatricVangen Skrevet August 26, 2022 Share Skrevet August 26, 2022 1 time siden, sogunder@online.no skrev: Bruker du E-sys for koding, eller har Bimmer code expert dette i appen ? Må nok gjøres med esys☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 26, 2022 Share Skrevet August 26, 2022 1 time siden, sogunder@online.no skrev: Bruker du E-sys for koding, eller har Bimmer code expert dette i appen ? Det jeg har kodet på min bil har jeg brukt Esys for ja, kabel får du tak i på Ebay blant annet, bare søk etter Enet Cable. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Kn Skrevet August 27, 2022 Share Skrevet August 27, 2022 Det er mulig å gjøre dette i bimmercode også Ref: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå