Olaandref Skrevet November 9 Forfatter Skrevet November 9 1 time siden, RF91 skrev: Ser jo knallbrs ut detta her 🙂 Lakksprøyta du bruka? Må du tynna da ut før du sprøyta da? Har brukt sprayboks faktisk, men det er skikkelige dyser på boksene og bra trykk, så de er fine å jobbe med. Blokket seg bare litt i blant.
Olaandref Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Lite arbeid på bilen om dagen, men føler dette fortjener en liten oppdatering. To nye høyredører, ikke dagligdags å hente hjem noe slikt lenger vil jeg tro, jeg hadde i hvert fall ikke regnet med å komme over noe slikt. 🤩 Synkro ring til 280 kasse, greit å ha siden disse er en kjent svakhet. Liten gave til guttungen og, regner med det faller i smak, for øvrig varmer det pappahjertet å ha en fire åring som snakker om E30 🤩 Dette måtte feires med en julebrus 👌 DrSakke, Skulebollen, Eystein Ose og 2 andre reagerte på dette 5
Skulebollen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Hærlig med nye dører! Men det er ett helvete og legge på dørpakninger, vertfall brukte.. Det ble langt fra perfekt på min på dørene der disse ble plukket av🥲 Endret 1 time siden av Skulebollen
Olaandref Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden 4 minutter siden, Skulebollen skrev: Hærlig med nye dører! Men det er ett helvete og legge på dørpakninger, vertfall brukte.. Det ble langt fra perfekt på min på dørene der disse ble plukket av🥲 Ja, det var rett og slett deilig å få fatt i disse. Såpass ja. Er åpen for tips om du fant noen gode måter eller ting du kunne gjort lettere.
Skulebollen Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden 9 minutter siden, Olaandref skrev: Ja, det var rett og slett deilig å få fatt i disse. Såpass ja. Er åpen for tips om du fant noen gode måter eller ting du kunne gjort lettere. Nye koster dessverre 8000 per stk. Kluet er vel ekstremt god dobbelsidig teip, og få bort mest mulig av den originale. Men det er vanskelig på gamle pakninger. Jeg fikk ikke 100% feste rundt hele døren. Ta deg god tid, og bruk riktig teip, uansett pris og leveringstid 😅 Jeg tok bare den beste hos lokal Bilxtra. Du har nok mer tålmodighet og kunnskap enn meg så du får det sikkert til 😁 Olaandref reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet 45 minutter siden Forfatter Skrevet 45 minutter siden 8 minutter siden, Skulebollen skrev: Nye koster dessverre 8000 per stk. Kluet er vel ekstremt god dobbelsidig teip, og få bort mest mulig av den originale. Men det er vanskelig på gamle pakninger. Jeg fikk ikke 100% feste rundt hele døren. Ta deg god tid, og bruk riktig teip, uansett pris og leveringstid 😅 Jeg tok bare den beste hos lokal Bilxtra. Du har nok mer tålmodighet og kunnskap enn meg så du får det sikkert til 😁 I følge enkelte som mener de kjenner meg godt eier jeg ikke tålmodighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå