Sam90 Skrevet Oktober 1, 2022 Share Skrevet Oktober 1, 2022 Hei Jeg skaffet meg min første BMW i sommer, og er kjempe fornøyd med valget. Nå har det dukket opp ulyd under kjøring, det "uler" en del under kjøring men lyden gir seg litt når jeg gir på. Det støyer ganske kraftig når jeg kjører, mistenker at lyden kommer fra dekk. Mulig at det er noe med dekk eller kanskje hjullager?(dekk er ganske nye) Jeg har hørt at det er mange flinke folk her på forumet så jeg håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 1, 2022 Share Skrevet Oktober 1, 2022 (endret) Vanskelig å svare på en ulyd uten lydklipp eller video. Hjullager kan du sjekke ved å jekke opp bilen Vri på hjulet, sjekke slark. Eller snurrer hjulet rundt så hører en om det er lyder. Erfaringsmessig på defekt hjullager hos meg har alltid ulyden vært værst i 80kmt, lite/ ingen lyd over eller under. Mistenker du dekk, setter du på andre hjul og ser om lyden fortsatt er der. Endret Oktober 1, 2022 av Reef89 E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 1, 2022 Share Skrevet Oktober 1, 2022 Kan være grus/stein som har kilt seg også, som subber mot bremseskiva/ene. Men disse faller vanligvis ut, gjerne ved rygging. Men man må i verste fall ta av hjulet. Er jo snart vinterdekk skifte, da merker du kanskje en endring?! sondre reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå