Mariusen04 Skrevet November 17, 2022 Share Skrevet November 17, 2022 Hei, jeg må kode en ny injektor til min bmw e91 2009. lurte på om det var noen i nærheten av Birkeland/Kristiansand/evt andre steder i Agder som har utstyret til å gjøre dette. er det evt mulig å gjøre det med en Bluetooth obd adapter og en app? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet November 17, 2022 Share Skrevet November 17, 2022 18 minutter siden, Mariusen04 skrev: er det evt mulig å gjøre det med en Bluetooth obd adapter og en app? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariusen04 Skrevet November 17, 2022 Forfatter Share Skrevet November 17, 2022 Kun kabel og inpa? Noen som kan bekrefte hva type kabel jeg trenger til 2009 modell e91? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 17, 2022 Share Skrevet November 17, 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 17, 2022 Share Skrevet November 17, 2022 2 hours ago, Flataas said: Nei Joda, Bimmergeeks Protool, men den koster penger og støtter ikke alle adaptere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet November 17, 2022 Share Skrevet November 17, 2022 25 minutter siden, E.C. skrev: Joda, Bimmergeeks Protool, men den koster penger og støtter ikke alle adaptere. Lærte noe nytt i dag å😅 Uheldigvis så finnes ikke Protool til Apple Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet November 17, 2022 Share Skrevet November 17, 2022 2 timer siden, Mariusen04 skrev: Kun kabel og inpa? Noen som kan bekrefte hva type kabel jeg trenger til 2009 modell e91? Tydeligvis så støtter Bimmergeeks ProTool dette som @E.C. nevnte over her men da må du ha rett adapter og android telefon K+DCAN kabel kan du bruke sammens med ISTA/Inpa osv… førstenevnte er bedre Bimmergeeks har gode kabler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariusen04 Skrevet November 17, 2022 Forfatter Share Skrevet November 17, 2022 2 timer siden, Reef89 skrev: Sto det noe om hva kabel jeg trenger? Står vell bare 16 pin? har ikke lest alle nesten 300 sidene da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 17, 2022 Share Skrevet November 17, 2022 (endret) 18 minutter siden, Mariusen04 skrev: Sto det noe om hva kabel jeg trenger? Står vell bare 16 pin? https://ohptools.com/blogs/news/which-cable-to-use-for-bmw-coding-k-line-k-dcan-or-enet Endret November 17, 2022 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 17, 2022 Share Skrevet November 17, 2022 3 hours ago, Flataas said: Lærte noe nytt i dag å😅 Uheldigvis så finnes ikke Protool til Apple Bare å plukke opp noe billig telefon eller nettbrett med Android dedikert til slikt, mye deiligere å slippe å "binde opp telefonen" når man holder på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå