Z800 Skrevet Desember 30, 2022 Skrevet Desember 30, 2022 Bestilte drop off til i4`n som skulle være klar ved levering, men slik ble det ikke pga dårlig tid før jul. Da er spørsmålet, bør jeg ta det hos klargjørerne hos bmw eller er det bare å ta det hos det lokale sjappa som også gjør dette? Eller noen andre på Agder? På den forrige bmw`n folierte jeg inne i dørene og bak hjulbuene. Tenkte jeg ville gjøre det på i4`n også. Noen anbefalinger til noen som driver med dette på Agder?
*MrB* Skrevet Desember 30, 2022 Skrevet Desember 30, 2022 Tar du bilen i bruk, så må du regne med å måtte punge ut for forvask også, når du evt setter den inn igjen. Ut over det kan du vel ta slik behandling hos alle seriøse aktører, enten det heter drop off eller noe annet.. Det er vel uansett ikke klargjørerne hos BMW som tar dette? Har aldri latt meg imponere over bilpleieferdighetene hos disse.
Maxmek Skrevet Januar 27, 2023 Skrevet Januar 27, 2023 (endret) Jeg brukte Arendal Bilpleie på Kystveien som la AutoGlym Carbon Shield. Lang varighet og koster ca 5000,-. Godt fornøyd Endret Januar 27, 2023 av Maxmek
HakonLimseth Skrevet Januar 27, 2023 Skrevet Januar 27, 2023 58 minutter siden, Maxmek skrev: Jeg brukte Arendal Bilpleie på Kystveien som la AutoGlym Carbon Shield. Lang varighet og koster ca 5000,-. Godt fornøyd Det var billig! Dette kan vel umulig dekke polering av bil også?
Maxmek Skrevet Januar 27, 2023 Skrevet Januar 27, 2023 2 minutter siden, HakonLimseth skrev: Det var billig! Dette kan vel umulig dekke polering av bil også? Komplett behandling, bilen skinner som bare det. HakonLimseth reagerte på dette 1
Alfred trovåg Skrevet Februar 4, 2023 Skrevet Februar 4, 2023 Fekk Drop off hos Hønefoss Bilpleiesenteret. 7500 m fin polering. Dog noen få riper som ikke ble tatt men uansett fornøyd med jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå