hedda Skrevet Januar 8, 2023 Share Skrevet Januar 8, 2023 (endret) Har en e91 2011 mod, idriven og navigasjonen har ikke blitt oppdatert siden steinaldern, eller nærmere 2014 vist jeg husker riktig. BMW skulle ha 3500 for å oppdatere detta greiene, men hvilke fordeler får jeg av å oppdatere til det nyeste? Kjenner det ikke er så fristans å bruke så mye penger på oppdatering vist jeg ikke ser/merker noe forskjell. Endret Januar 10, 2023 av hedda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 8, 2023 Share Skrevet Januar 8, 2023 Du fikk pris på en jobb, men du fikk ikke vite hva jobben gikk ut på? Største forskjellen du ser er 2023 navigasjonskart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hedda Skrevet Januar 10, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2023 Vil jeg få Bluetooth som man kan spille musikk på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 10, 2023 Share Skrevet Januar 10, 2023 Det blir vel mest riktig å spørre de som prøver å selge deg dette, så vi slipper å si noe som ikke stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 10, 2023 Share Skrevet Januar 10, 2023 Du må combox for å få bt streaming, så om du ikke har det i dag, får du det heller ikke etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet Januar 11, 2023 Share Skrevet Januar 11, 2023 Kan no bare lasta ned sjøl oppdatering og legge sjøl vis du har obd 2 utstyr? Ligge gratis på nett vis du vil ha oppdatering av karte ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå