sebbenhm Skrevet Februar 13, 2023 Share Skrevet Februar 13, 2023 Hei! Vil bytte ratt i min e46 preface. Bilen er produsert 19/01/2000. Får eg fortsatt alle funksjoner og airbag til å virke som vanlig? Vil bytte fra preface til facelift ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 13, 2023 Share Skrevet Februar 13, 2023 Er litt forskjellig airbag-opplegg mellom disse, så ikke helt rett frem. sebbenhm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 13, 2023 Share Skrevet Februar 13, 2023 Det er rett frem. Bmw gikk over fra single stage airbag system til dual stage airbag 03/1999. Alle biler produsert etter dette har dual stage airbag. Så da kan du enkelt bytte over til facelift rattet. Jeg gjorde det samme. Gik fra det fæle sportsrattet til M3 ratt Vegard_ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 13, 2023 Share Skrevet Februar 13, 2023 Jeg har 04/2000 i hodet mitt som dato her, men er altfor mange år siden jeg var på e46-jakt. Uansett ser man vel dette når man tar av airbagen, en kabel for single stage og to for dual stage. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå