F-11 Skrevet Mars 11, 2023 Share Skrevet Mars 11, 2023 (endret) Bakviskeren min går bare ett drag fra fører- til passasjersiden, og stopper. Vil ikke gå tilbake igjen. Skyver manuelt tilbake,men samme resultat. Noen som har vært borti dette? 520 DAT 2015 Endret Mars 18, 2023 av F-11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 11, 2023 Share Skrevet Mars 11, 2023 Har du noe feilkode på den? Kan være mekanisk feil på motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F-11 Skrevet Mars 14, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2023 På 11.3.2023 den 19.19, E.C. skrev: Har du noe feilkode på den? Kan være mekanisk feil på motor. Nei har ikke søkt på feilkode. Nå har den stoppet helt opp. Hvor ligger rele til denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 14, 2023 Share Skrevet Mars 14, 2023 https://fusesdiagram.com/bmw/fuse-box-diagram-bmw-5-f10-f11.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F-11 Skrevet Mars 14, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2023 (endret) 26 minutter siden, Reef89 skrev: https://fusesdiagram.com/bmw/fuse-box-diagram-bmw-5-f10-f11.html Har sett gjennom denne et par ganger tidligere i dag, men fant det ikke ut.. Der er kanskje samme bak og foran? 51 30A Wiper module Og om det er tilfellet og viskerne fremme fungerer er vel dette en blindvei i feilsøking? Har som sagt ikke diagnoseverktøy for hånden. Endret Mars 14, 2023 av F-11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 14, 2023 Share Skrevet Mars 14, 2023 Mulig, syns også det stod rear wiper fuse. Men ville demontert og sjekket litt, ikke uvanlig at det korroderer bak der som gjør at alt står fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F-11 Skrevet Mars 14, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2023 (endret) 11 timer siden, Reef89 skrev: Mulig, syns også det stod rear wiper fuse. Men ville demontert og sjekket litt, ikke uvanlig at det korroderer bak der som gjør at alt står fast. Nei, stod ikke noe om rear wiper fuse. Det som er, er at alt står ikke fast bak. Når glasset er lukket kan jeg lett bevege visker frem og tilbake manuelt... Rar at det ikke er andre som har vært borti dette problemet... Kan se ut som rele sitter i fotbrønn passasjerside.. Endret Mars 14, 2023 av F-11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 15, 2023 Share Skrevet Mars 15, 2023 (endret) 8 timer siden, F-11 skrev: Det som er, er at alt står ikke fast bak. Når glasset er lukket kan jeg lett bevege visker frem og tilbake manuelt... Det skal ikke være mulig, så da har du to alternativer sånn jeg ser det: 1: Motoren er ødelagt slik at drevene inni den er gåen og alt er løst 2: Viskerarmen er løs på akslingen Har du sjekket om motoren faktisk går når viskeren er aktivert? Altså hørt etter om den går.. Endret Mars 15, 2023 av Alpejohn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F-11 Skrevet Mars 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2023 29 minutter siden, Alpejohn skrev: Det skal ikke være mulig, så da har du to alternativer sånn jeg ser det: 1: Motoren er ødelagt slik at drevene inni den er gåen og alt er løst 2: Viskerarmen er løs på akslingen Har du sjekket om motoren faktisk går når viskeren er aktivert? Altså hørt etter om den går.. Har faktisk ikke hørt etter nei. Skal sjekke det etterpå. Takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 15, 2023 Share Skrevet Mars 15, 2023 10 timer siden, F-11 skrev: Nei, stod ikke noe om rear wiper fuse. Joda, rear wiper er sikring 55 20A. F-11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F-11 Skrevet Mars 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2023 5 minutter siden, Reef89 skrev: Joda, rear wiper er sikring 55 20A. Der var den gitt! Ut å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F-11 Skrevet Mars 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2023 2 timer siden, F-11 skrev: Har faktisk ikke hørt etter nei. Skal sjekke det etterpå. Takk for tips. Hører visker motoren går ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F-11 Skrevet Mars 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2023 (endret) Legger ved et bilde for å se om dere synest det ser normalt ut her.. For et utrent øye ser det ut som det ikke er noe å ta tak i for motoren for å bevege viskeren? Kunne noen andre med samme bil tatt bilde av sin? Endret Mars 15, 2023 av F-11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 15, 2023 Share Skrevet Mars 15, 2023 Ser du motoren gå om du lurer låsen til luka til å tro at den er stengt? Jeg syns også at den tappen til venstre kanskje ser litt vell trykt inn, men nå har ikke jeg samme modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F-11 Skrevet Mars 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2023 8 minutter siden, E.C. skrev: Ser du motoren gå om du lurer låsen til luka til å tro at den er stengt? Jeg syns også at den tappen til venstre kanskje ser litt vell trykt inn, men nå har ikke jeg samme modell. Hvordan lure låsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå