grebe Skrevet Mars 13, 2023 Share Skrevet Mars 13, 2023 (endret) Har ettermontert ryggekamera med Kina-modul og kabelmatte, plug and play. Men trenger koding, er det noen i trøndelag/Trondheimsområdet som utfører denslags? E71 cic professional Endret Mars 13, 2023 av grebe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 13, 2023 Share Skrevet Mars 13, 2023 @Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 13, 2023 Share Skrevet Mars 13, 2023 Ja, jeg kan ta dette. Men jeg er ikke hjemme for tiden, er borte i 14 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grebe Skrevet Mars 13, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2023 Flott, bilen har gått siden 2010 uten ryggekamera, så 14dg går utmerket😁 Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grebe Skrevet Mars 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2023 (endret) Ok, takk🙂 Endret Mars 15, 2023 av grebe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 15, 2023 Share Skrevet Mars 15, 2023 Ja, men om jeg ikke hører fra meg i uke 13, så må du purre på meg. Gjerne her, jeg leser her stort sett hver dag. Du kan jo sikkert ta bort mobilnummeret ditt, det vises jo på internett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grebe Skrevet Mars 27, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2023 Hei, har du fortsatt lyst til å kode mitt ryggekamera? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 27, 2023 Share Skrevet Mars 27, 2023 Hehe. Ja, det kan jeg. Hadde selvsagt glemt. Sender deg en pm for videre avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 29, 2023 Share Skrevet Mars 29, 2023 Da har vi kodet inn 3ag i cas og fra, samt standard kodet cic. Ryggekamera meny kom frem, men ingen bilde. Har noen erfaringer med uoriginal ryggekamera og plug and play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mars 29, 2023 Share Skrevet Mars 29, 2023 Veit dere om kameraet faktisk får strøm? Aktives vel når revers slår inn. Er det gul-plugg bør man kunne sjekke om kameraet gir bilde med en tv eller video-usb adapter på pc. Kvalitet kan jo være så mangt med Kina vare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 29, 2023 Share Skrevet Mars 29, 2023 Det var litt misforståelse mellom oss to, men vi har avdekket at kamera bare har RCA ut tilkoblet seg, så han skal ordne med strøm til kamera innen noen dager. Så da blir det sikkert bilde. Maxmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå