E.C. Skrevet April 17, 2023 Share Skrevet April 17, 2023 12V rett fra et batteri med litt tjukke kabler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet April 17, 2023 Forfatter Share Skrevet April 17, 2023 Akkurat nå, E.C. skrev: 12V rett fra et batteri med litt tjukke kabler? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet April 17, 2023 Forfatter Share Skrevet April 17, 2023 Men mulig de må spenning til betjenings panelet i tillegg, for de virker vell ikke uten at tenning er på i en bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 17, 2023 Share Skrevet April 17, 2023 Du er nok inne på noe der, trolig separat matestrøm til selve bryterpanelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet April 17, 2023 Forfatter Share Skrevet April 17, 2023 2 minutter siden, E.C. skrev: Du er nok inne på noe der, trolig separat matestrøm til selve bryterpanelet. Noen som sitter på skjema eller link til skjema ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 18, 2023 Share Skrevet April 18, 2023 Her er X275, se under. Den trenger + strøm på pinne 3, 5A sikring og -(jord) på pinne 11 for å gi strøm til bryterpanelet. Dette kan laskes over fra den andre kontakten, men burde nok være tenningsstyrt, da det er slik originalt. Nøyaktig hvor x275 er, ser jeg ikke helt. Men jeg regner med du ser den ganske tydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet April 18, 2023 Forfatter Share Skrevet April 18, 2023 2 timer siden, Otis skrev: Her er X275, se under. Den trenger + strøm på pinne 3, 5A sikring og -(jord) på pinne 11 for å gi strøm til bryterpanelet. Dette kan laskes over fra den andre kontakten, men burde nok være tenningsstyrt, da det er slik originalt. Nøyaktig hvor x275 er, ser jeg ikke helt. Men jeg regner med du ser den ganske tydelig. Skal sjekkes ut:) takk igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå