Otis Skrevet April 19, 2023 Share Skrevet April 19, 2023 Det er jo ikke sikkert at jeg klarer å finne helt ut av nøyaktig problem, for mange ganger så kan slik feilsøking ta lang tid. Men om man legger i 1 time ihvertfall, så burde man ha kommet endel lenger. Jeg pleier å ta 400,- for slikt. (1 time) Jeg gjør ikke dette for å tjene penger, men for å lære meg selv og bistå andre folk, uten at de skal bli ribbet på verksted. ///M-ini95, laffe, TurboJens og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensen1995 Skrevet April 19, 2023 Forfatter Share Skrevet April 19, 2023 Høres helt greit ut! Har du et tlf nummer jeg kan kontakte deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 19, 2023 Share Skrevet April 19, 2023 Jeg er bortreist til over helga. Så jeg sender deg en PM, som du kan kontakte meg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensen1995 Skrevet April 19, 2023 Forfatter Share Skrevet April 19, 2023 Perfekt! Tusen takk😀 Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 5, 2023 Share Skrevet Mai 5, 2023 Jeg bistod denne karen med diagnose og det ble konkludert med defekt relè til DDE eller ødelagte ledninger i boksen under klima luftinntaket i motorrommet. Han har skiftet relè og bilen har fungert knirkefritt i 2 dager, så langt. Dette er info til andre folk om de har lignende problemer. Grunnen for at vi/jeg kom frem til dette var at det var ganske mange feilkoder som var, for meg, ganske rare å se sammen og på samme kilometer. Dermed begynte jakten på å se nærmere på felles strømledninger. Siden vi ikke demonterte noe mer, så gjettet jeg veldig på relè eller ledninger. Men relè stod øverst på listen. Dog så anbefalte jeg å se over ledningene samtidig når man uansett var inne boksen. Vi hadde ikke annet relè å teste med, men fant ut at det ikke kostet mer enn 250,-? så det var verdt et forsøk å skifte. Håper @Jensen1995 evt følger med tråden og kan kommentere på mitt innlegg for å samtykke, evt motsi dette. Slik at vi får verifisert det jeg påstår. Jensen1995, E.C., laffe og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensen1995 Skrevet Mai 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2023 Hei! krysser fingrene på defekt relè, har ikke hatt noe som helst problemer enn så lenge, skal oppdatere tråden om det fortsetter. sjekket også ledninger til DDE og fant ingen brudd eller tegn til noe annet. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensen1995 Skrevet Mai 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2023 TIL INFO Nytt relè kostet 387,- inkl frakt og moms på KOED Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensen1995 Skrevet Mai 18, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2023 @Otis Liten oppdatering: fortsatt ingen problemer på tomgang eller under kjøring. virker som det var defekt relé, heldighvis 😉 har tatt ny diagnose, og fortsatt ingen feilmeldinger 👏🏻 Otis og E.C. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå