Gå til innhold

Larsen’s E38 750IL. Europatur


 Share

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Nok en V12 på norske veier 👍 Viktig å skape litt motvekt mot alle disse elbilene 😅 Jeg synes denne er for ny til å ha "tidsriktige" skilt, synes den kler skilt med blått felt og flagg bra jeg. Jeg synes skiltene som var fra 70-90 tallet ikke er noe fine. De kler en gammel bil men når man kommer opp på 90 talls biler så kler de like godt disse nye skiltene synes jeg. 

Ja det er viktig å veie opp for de ja👍😂Også er det jo så mange entusiastbiler som går ut av landet, synd det. Jeg synes selv at den eldre skilttypen passer best når det kommer orginalt med bilen, og at det har vært med bilens hele tid. Men for meg så er det egentlig det samme om det er skilt med blått felt eller «tidsriktig» som du sier. Vi får se hva det blir til, mest sannsynlig med skiltene som står på nå😊.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å se denne på norske skilter.

VT - Blir å møte i (sør-)Trøndelag denne?

Koster ikke mange kronene for tidsriktige skilter, kjører det på min E34 og vil få det samme på E32 når den skal få skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mortenej skrev:

Flott å se denne på norske skilter.

VT - Blir å møte i (sør-)Trøndelag denne?

Koster ikke mange kronene for tidsriktige skilter, kjører det på min E34 og vil få det samme på E32 når den skal få skilt.

Det stemmer👍 Holder til rundtom der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den på norske skilt og gratulerer 😊

e38 er så fine at jeg får nesten vondt .

Dette er biler fra den tiden da jeg var i begynnelsen av 20-årene og ble helt frelst på de .

Beste som var da var å inn på bilbutikker å bare se ,lukte og ta på de.

Ser ut som du har hatt en flott tur og .

Tenker dette var et fint minne og ta med seg .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Da var den på norske skilt og gratulerer 😊

e38 er så fine at jeg får nesten vondt .

Dette er biler fra den tiden da jeg var i begynnelsen av 20-årene og ble helt frelst på de .

Beste som var da var å inn på bilbutikker å bare se ,lukte og ta på de.

Ser ut som du har hatt en flott tur og .

Tenker dette var et fint minne og ta med seg .😊

Tusen takk for det😊, de er virkelige flotte biler, er en sann glede å ratte rundt i denne😀 Det var en virkelig flott tur med mange gode minner, med en gang jeg setter meg i den igjen tas jeg tilbake til langturen vi har vært på, blir ikke den siste europaturen med den det kan jeg si👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...