PIIIPower Skrevet Mai 11, 2023 Share Skrevet Mai 11, 2023 (endret) Gikk igjennom det lille jeg fikk med av papirer til bilen og fant siste EUs avgass avlesning (2021) og den var oppgitt med 0,1%. Årets avlesning var på 0,3%. Er dette bare humørsvingninger(annet måleutstyr, vær, eller driftstemperatur) eller er det ett forvarsel på elendighet? Kravet er vel 3%, men med 3x i økning kommer jeg fort dit.. Endret Mai 11, 2023 av PIIIPower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 11, 2023 Share Skrevet Mai 11, 2023 Ikke noe å tenke på i seg selv. Er nesten litt overrasket om noen av målingene er reelle. PIIIPower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 11, 2023 Share Skrevet Mai 11, 2023 Uten å vite måleusikkerheten til utstyret og hvor repeterbart og reproduserbart slike målinger er på tvers av verksteder og operatører så blir det bare tipping å sammenligne 0,1 mot 0,3. Kunne ha vært 0,2 begge gangene eller at måling nr. 2 "egentlig egentlig" faktisk var lavere. Kort sagt: hadde ikke brydd meg. PIIIPower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mai 11, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2023 Flott, legger verdien på hylla 💨 Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå