PIIIPower Skrevet Mai 15, 2023 Share Skrevet Mai 15, 2023 Hva kan justeres? Er det bare spissing og de andre vinklene er faste? Har bytta fjærbein og da viser det seg at det kanskje er flere ting som krever TLC og da er det kjekt å vite hva jeg kan ta i etapper og hva som må avstemmes på hjulkontroll slik at jeg slipper å gjøre dét flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 15, 2023 Share Skrevet Mai 15, 2023 Det mest lønnsomme er å bytte "alt" og bli ferdig med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mai 15, 2023 Share Skrevet Mai 15, 2023 (endret) Sjekka opp i TIS, og du kan faktisk justere både spissing og camber fremme. Dog krever det spesialverktøy for å justere fremme. Tror det er minimalt man får endret uten at jeg har førstehåndserfaring. Bak er det justering av spissing og camber på hver sin arm. Endret Mai 15, 2023 av ///M-ini95 PIIIPower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mai 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2023 3 minutter siden, E.C. skrev: Det mest lønnsomme er å bytte "alt" og bli ferdig med det. Jojo, men det er ikke gitt at jeg knoter så lite at jeg rekker full runde på en liten helg. Kan jeg rydde unna endel og bare ha det som er justerbart igjen er det større mulighet for i rekke en kontroll mandag morgen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 15, 2023 Share Skrevet Mai 15, 2023 Det er ingen krise å kjøre litt uten proff justering. Spissing får du fikset ganske bra selv ved å bruke snor, for camber har du denne: https://www.biltema.no/bil---mc/bilverktoy/bremseverktoy/bremseverktoy/camberverktoy-2000021195 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mai 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2023 Etter boka var det ikke mye man kan gjøre uten etterkontroll. Får ta en oval langhelg engang det er lovet bra vær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 16, 2023 Share Skrevet Mai 16, 2023 Foran kan du justere spissing, men i tillegg så kan man legge litt minus camber hvis man slår av den lille styrepinnen på toppen av fjærskåla. Bak kan man justere spissing og camber. Er eksentriske bolter der. PIIIPower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mai 17, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2023 (endret) Noen som har camber data, TIS henviser til siste oppdaterte informasjon.. Endret Mai 17, 2023 av PIIIPower Rettet autokorrektur .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mai 17, 2023 Share Skrevet Mai 17, 2023 (endret) 1 time siden, PIIIPower skrev: Noen som har camber data, TIS beviser til siste oppdaterte informasjon.. Denne du er ute etter? E9x pre-lci med standardunderstell Endret Mai 17, 2023 av ///M-ini95 PIIIPower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå