F00rnes Skrevet Mai 31, 2023 Share Skrevet Mai 31, 2023 Hei skal bygge om min e61 til facelift med bi xenon men sliter med å finne lykter har ei også fant eg ei identisk lykt i utsende men anna delenr så da lurt eg på om d va nå forskjell på løkten? Eller om eg kan bruk de overens. Ved ligger bilder av lyktene og lappene på de med info ser det er forskjell på ei pære men hva den pæra er til vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 Jeg sliter med å finne ut om begge to er helt lik. For den ene har markering med H7 pære og den andre har H8. Delekatalogen sier at alle lykter med xenon har H8 og ikke H7. Den eneste lykten som bruker H7 er halogen lykt, men det stemmer jo heller ikke. Så det du burde se etter er inni lykta, rundt ringen på linsen. Der skal det stå adaptiv light eller noe, som reklame nesten. For jeg antar at lyktene er like og begge er rett for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 Klarer ikke å se noe forskjell jeg heller. Men ingen av lyktene som er avbildet er adaptive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juni 2, 2023 Share Skrevet Juni 2, 2023 Min bil (E60 LCI bi-xenon. Ikke adaptiv) har det nederste nr. Altså 7177751 (Og 752 for høyre). Det andre nr ditt finner jeg ikke noe info på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå