Ruben M Skrevet Juni 3, 2023 Share Skrevet Juni 3, 2023 Hei, har en E46 M3 som jeg mistenker har vanos problemer. Feilkoder sier misfire på flere av sylindere og er en raslelyd ved ca. 2-3k RPM. Lurer da på om det er noen som har god kjennskap til vanos som kunne tenke seg å overhale? Evt. Om noen vet om ett verksted som overhaler vanos? Østfold området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 3, 2023 Share Skrevet Juni 3, 2023 @Netlandet kan vel hjelpe deg her. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid024Adjffimo5JseniLMbfzfenzkA6Bwo8cmXSqQFY8tHgv1UddbZbvkiYg7BUa3nS5l&id=106931484426622 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juni 3, 2023 Share Skrevet Juni 3, 2023 Kjøpte nylig E46 M3 selv og oppdaget VANOS rattle ganske kjapt, jeg har og en ulyd mellom 2500-3000RPM. Jeg tar turen fra Ålesund og til Netlandet i Askim så er jeg sikker på det blir gjort riktig. Legger ved pris tilbudet så vet du hva det vil koste deg Werther og Ruben M reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå