RobbenRobert Skrevet Juni 3, 2023 Share Skrevet Juni 3, 2023 Jeg har en X5 E53 3.0i 2000mod Jeg lurer på om det er mulig å få ut litt mere HK fra denne motoren? Hva kan eventuelt gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Juni 3, 2023 Share Skrevet Juni 3, 2023 AV hva jeg kan se på forskjellige tuning kalkulatorer så er det ikke mye man kan få ut av denne bilen. Er snakk om maks 14hk økning, probably fordi den ikke har turbo. RobbenRobert reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 3, 2023 Share Skrevet Juni 3, 2023 Får ikke noe særlig ut av en gammel sugemotor. Det eneste aktuelle er egentlig å kjøpe kompressorkit, men det er fort en del tusenlapper. Larssoyl, Otis og RobbenRobert reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 4, 2023 Share Skrevet Juni 4, 2023 Ser ikke ut som ESS leverer kompressor-sett til M54 lenger. Utsolgt og ikke tilgjengelig på flere sider. RobbenRobert reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 4, 2023 Share Skrevet Juni 4, 2023 Jeg tenkte i utgangspunktet ikke på en helt ny en, ettersom en slik en vil sikkert koste mer enn hva bilen er verdt. Tenkte mer på å følge med på bruktmarkedet og se om man er heldig. RobbenRobert reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå