MagnusAG99 Skrevet Juni 5, 2023 Share Skrevet Juni 5, 2023 (endret) Blir spennende å se hvordan dette går, har kjøpt to M340i merker som jeg skal lage et 330 merke ut av fordi jeg liker fonten bedre. Men "e" finnes jo ikke i denne fonten, så da ble det å 3D modellere det. Skal til print i resin 3D printer`n så fort jeg får en ny tank til den i posten. 3D modellerte også et "iperformance" merke i stilen til de originale "competition" merkene, vil prøve å se hvordan det ser ut å ha under "330e". Merkene kjøpt fra aliexpress merkene jeg har modellert i chitubox slicer`n, korrekt skalert. "e" er da like stort som 3, og iperformance blir like langt som hele 330e merket (127mm). Når de er printa så tenker jeg å lakkere alle merkene sammen i samme gloss svart (iperformance merket skal jeg på en eller annen måte få bokstavene hvite som de ekte competition merkene) så de ikke har farge forskjeller. Legger også ved modellen hvis noen vil bruke de for noe iperformance.obj e.obj newbadges.ctb Endret Juni 6, 2023 av MagnusAG99 Marius2002, HakonLimseth, zzz123 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 6, 2023 Share Skrevet Juni 6, 2023 (endret) Dette kan jo bli spennende, så det du skal er å ha M330e iPerformance isteden for M3 Comp. som bildet under? Jeg liker at du går din egen vei med din F30, det er sprekt Grensen til tacky er syltynn, men sålangt har du holdt deg innafor. Blir spennende å se resultatet. Endret Juni 6, 2023 av Marius2002 fupsaker og MagnusAG99 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Juni 6, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2023 (endret) 4 timer siden, Marius2002 skrev: Dette kan jo bli spennende, så det du skal er å ha M330e iPerformance isteden for M3 Comp. som bildet under? Jeg liker at du går din egen vei med din F30, det er sprekt Grensen til tacky er syltynn, men sålangt har du holdt deg innafor. Blir spennende å se resultatet. Yep, er sånn det skal se ut :), bare med "330e" i toppen istedenfor "M3" og "iperformance" istedenfor "competition". Eneste jeg er litt bekymret for estetisk er starten på "iperformance" merke. "Competition" merkene starter jo ved "M" som er skrått, så de begge starter på en vinkel, men det kommer jo ikke til å skje her, så får se hvordan det blir. Endret Juni 6, 2023 av MagnusAG99 Marius2002, zzz123 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå