skoglund Skrevet Juli 9, 2023 Share Skrevet Juli 9, 2023 Noen som har erfaringer hvordan det er med trafikk/venting på denne fergen nå når felles ferien trå til for fullt? Passere der i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 9, 2023 Share Skrevet Juli 9, 2023 Fergene går hver 20 minutter. Litt avhengig når på dagen du tar ferja så burde det ikke være store problemene med eventuelt kø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Juli 9, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2023 Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 9, 2023 Share Skrevet Juli 9, 2023 I juli og midt på dagen må du nok belage deg på en halv time med venting. Er en del trafikk over her da så min erfaring er iallfall slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 9, 2023 Share Skrevet Juli 9, 2023 I utgangspunktet et greit avbrekk i kjøringa. Men man kan fort måtte vente både en og to ferger på de travleste avgangene nå. Men de går stort sett med 15-20 min intervaller. Kommer jo an på hvor man skal og type kjøretøy, men Oslofjordtunnelen kan jo vurderes. Den er gratis i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Juli 10, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2023 Det er dyrepark oppdrag, ja vi får vurdere det når vi nærmer oss utpå dagen i dag om vi venter eller kjøre tunnel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Juli 11, 2023 Share Skrevet Juli 11, 2023 Lange køer ved Horten fergekai - VG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 11, 2023 Share Skrevet Juli 11, 2023 Skal sies at Oslofjordtunnelen er berykta for å være mye stengt, mest pga bilhavari. Jeg endte opp med å kjøre om Oslo sist jeg var i området. (Etter Gatebil, håpløst mye trafikk på ferga) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Juli 11, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2023 Det ble tunnelen, gikk greit det:) takker for tips. Sjelden jeg kjører/kommer til å kjøre bil her nede:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå