Markus E30 Skrevet Januar 5 Forfatter Skrevet Januar 5 9 timer siden, Olaandref skrev: Den 750en ser da ikke ille ut, gjør den det da? Artig å få fatt i slike. Den ser veldig bra ut😁 Blir et kort og enkelt prosjekt å få skilt. Olaandref reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Januar 5 Skrevet Januar 5 11 minutter siden, Markus E30 skrev: Den ser veldig bra ut😁 Blir et kort og enkelt prosjekt å få skilt. Tøft. Skulle gjerne hatt den plassen dere har, og bare fylt opp med klassikere 🤩 Markus E30 reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Januar 5 Skrevet Januar 5 Ja du har fått litt av en bilpark de senere årene og ikke minst ,du holder de i orden og de ser bra ut .😊 Husker når jeg ble kjent med deg hadde du e30en . Ting har utviklet seg siden da 😅. Og igjen så utrolig gøy å se du bruker v10en din som du gjør . Markus E30 reagerte på dette 1
Markus E30 Skrevet Januar 5 Forfatter Skrevet Januar 5 1 time siden, sveigis skrev: Ja du har fått litt av en bilpark de senere årene og ikke minst ,du holder de i orden og de ser bra ut .😊 Husker når jeg ble kjent med deg hadde du e30en . Ting har utviklet seg siden da 😅. Og igjen så utrolig gøy å se du bruker v10en din som du gjør . Takk for det! Har blitt noen biler etterhvert ja😂 Men mulig noen av de ryker mot sommeren så det er litt mindre å ta service på. Gått noen år siden den gang 😁 Satser på e30n er på veien igjen i år etter et par år i garasjen. E61 M5 er en fantastisk kjøremaskin så må brukes hver gang jeg har tid! sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Januar 5 Skrevet Januar 5 10 minutter siden, Markus E30 skrev: M5 er en fantastisk kjøremaskin så må brukes hver gang jeg har tid! Det skjønner jeg og en dag Markus ,en dag 😊 Markus E30 reagerte på dette 1
Markus E30 Skrevet Lørdag kl. 20:52 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 20:52 Skjer ikke så mye M5n. Den står godt og varmt😁 Men tenkte jeg kunne ta en oppdatering på e32 750i. Kommer ingen egen tråd på den uansett. Planen er igrunn en utvidet service da den kun gikk på 6 sylindre før vinteren. Starter lett med luftfilter. Ikke byttet siden 2000 💀 Innsugsbelgen knakk, så de er også modne for utskifting. Lagt i bestilling✅️ Demonterte rotor og fordeler for å komme til pluggene. Bilen er en 1990 mod. 1988 på rotor ja😂 Ikke så unge disse heller Knekt fordeler kan være grunnen til at den går på 6.. Siden luftfilter ikke er byttet siden 2000, så tipper jeg pluggene har sittet der lengre, siden de må demonteres for å komme til. Dog bilen kom til Norge I 2009. Så da var de bare 9 år😂 Tenker bildene taler for seg selv.. Overrasket over at bilen i det heletatt gikk. Venter på nye Innsugsbelger, så neste blir bensinsystem før oppstart. Så nye bremser rundtom pluss alle oljer og filter. Etter det så er den vel klar for førstegangsregistrering😁 sveigis, Otis, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå