Gå til innhold

Krise 🫵


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har ikke lyd i høytalere, dab døde, nødtlf døde, Bluetooth døde. Dette skjedde etter at jeg koblet fra batteri..prøvd å skifte sikringer og googlet sjiten utav problemet! Dab er ettermontert ! Håper på en god løsning fra dere som er sjefer på bmw her inne 🙏🏻 

Bmw X5 2010 nesten alle tilvalg i utstyr- pimpet til ca 305 hk fra 245..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt sikker på at koblingene til batteriet sitter på? Slet for mange år siden med at bilen ikke starta etter batteribytte. Jeg hadde glemt å stramme kablene til batteriet, så de hadde falt av. 

Høres kanskje litt dumt ut, men kan feks være så enkelt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Shattered skrev:

Du er helt sikker på at koblingene til batteriet sitter på? Slet for mange år siden med at bilen ikke starta etter batteribytte. Jeg hadde glemt å stramme kablene til batteriet, så de hadde falt av. 

Høres kanskje litt dumt ut, men kan feks være så enkelt. 

 

Bilen starter..det er bare hele lyd, Dab radio og tlf samt nød-tlf som ikke er liv i..alt annet fungerer 🤷🏼‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nullpeiling skrev:

Bilen starter..det er bare hele lyd, Dab radio og tlf samt nød-tlf som ikke er liv i..alt annet fungerer 🤷🏼‍♂️

Skudd i blinde og rart at det skulle skje under batteribytte, men -> du har ikke soltak? Tett drenering og oversvømmelse/fukt baki siden? Det kan nemlig slå ut lyd da forsterkeren og litt til er plasser på siden bak der. Et dessverre kjent problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Marius2002 skrev:

Skudd i blinde og rart at det skulle skje under batteribytte, men -> du har ikke soltak? Tett drenering og oversvømmelse/fukt baki siden? Det kan nemlig slå ut lyd da forsterkeren og litt til er plasser på siden bak der. Et dessverre kjent problem.

Hei

jeg har soltak men drenering er ok- jeg har også åpnet vegg på venstre side i bagasjerom der modulene ligger- knusktørt ☝️Jeg styrer litt med sikringer nå..for se hvor dette ender! Trodde ikke manglende lyd/radio skulle irritere meg så mye 🤷🏼‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nullpeiling skrev:

Hei

jeg har soltak men drenering er ok- jeg har også åpnet vegg på venstre side i bagasjerom der modulene ligger- knusktørt ☝️Jeg styrer litt med sikringer nå..for se hvor dette ender! Trodde ikke manglende lyd/radio skulle irritere meg så mye 🤷🏼‍♂️

Okei. Har du comfort access da? Les video-beskrivelse på Youtube og se film under.

Og der stoppet mine forslag, håper du finner ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Marius2002 skrev:

Okei. Har du comfort access da? Les video-beskrivelse på Youtube og se film under.

Og der stoppet mine forslag, håper du finner ut av det.

Ok- flott, takk..jeg plukket opp litt fra denne videoen- takk for at du involverte deg 🙏🏻👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...