TurboJens Skrevet August 28, 2023 Share Skrevet August 28, 2023 17 hours ago, E.C. said: @TurboJens: ja, gode verdier på den. Jeg har en annen (billigere) måler og den hadde et avvik på ca. 0,2 bar. I tillegg hadde jeg en påfyller som viste enda én verdi. Dermed endte jeg opp med en kalibrert påfyller, for det ble litt for plagsomt for meg å ikke vite hvor den korrekte verdien lå. Det er eit ordtak som seier at ein mann som har ei klokke veit kva klokka er, men ein mann som har to klokker har ikkje peiling Rune-K, E.C., hsd og 1 annen reagerte på dette 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet August 29, 2023 Forfatter Share Skrevet August 29, 2023 Det ble en sånn Biltema sak. Fint med BMW med strøm foran og bak for du skal ikke nappe mye kabelen før klypene gir seg. Kommer i en grei bag som passer i hølet under plata i bagasjen. Så får vi se om den virker om noen år når/hvis behovet melder seg igjen 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trondthi Skrevet August 29, 2023 Share Skrevet August 29, 2023 https://www.thansen.no/verktoy/kompressor-og-trykkluft/airman-resq-tech-dekk-rep.kit-kompressor/n12285/pn26361 Jeg har en slik en, kan både tette hull med medfølgende latex melk(håper jeg, har ikke punktert enda) eller bare pumpe opp diverse ting. Lang ledning som kan plugges i sigarettennern, flat og fin så den passer i hulrommet under bagasjerommet. Nøyaktighet eller holdbarhet aner jeg ikke, men den skal klare inntil 6 bar. Brukte den i sommer til å pumpe opp et SuP-brett - tok sin tid men det gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå