Haug530D Skrevet September 15, 2023 Share Skrevet September 15, 2023 Har lurt litt på å bygge om til Quad Eksos på min 530D og ser at Supersprint selger anlegg, men får man godkjent disse? de selges med Tuv/ECC papir ser det ut for men ser dette står under eksos anleggene deres, det skal merkes at jeg har søkt opp ved å velge både 530D og 535D som har dobbelt system fra før av: Compliant to the permissible noise emission regulation No. 70/157/EEC. Conformity derived from an EEC Type Approval Certificate which does not explicitly list this specific vehicle model. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet September 15, 2023 Share Skrevet September 15, 2023 Uten at jeg har førstehåndserfaring med nevnte anlegg, så vil jeg si det burde være uproblematisk all tid den leveres med et TÜV sertifikat. @Walkabout Hadde jo dette på F11'n, og var ingen som hevet et eneste bryn. Mest sannsynlig vil du måtte modifisere oppbevaringshullet på høyre side av bagasjerommet til slik du finner i 535/550. Lyddemperen krever sin plass. Mulig du også må montere varmeskjold slik det er originalt for å tilfredsstille TÜV? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 15, 2023 Share Skrevet September 15, 2023 Har hatt med godkjenningspapiret på min i hanskerommet i all tid. Det er ikke TÜV, men en annen tilsvarende erklæring om at dette er godkjent på F11 520d. Men aldri bedt om å få det innskrevet i vognkort. Aldri vært noe trøbbel på PKK eller i andre sammenhenger. ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå