DagM02 Skrevet September 22, 2023 Share Skrevet September 22, 2023 (endret) Hei, noen som vett hvor eg kan kjøpe denne delen? Jeg mener ikke bærekule eller bærearm men den som skal utenpå gjengene på bærekulen mellom spindelen. Har leita på koed osv men finner ingenting. gjelder en e39 520i 2002mod takker for svar Endret September 22, 2023 av DagM02 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet September 22, 2023 Share Skrevet September 22, 2023 (endret) Her må du finne fra en delebil eller noen som lager og selger, enten ebay eller custom. Disse får du ikke kjøpt løst fra BMW av det jeg vet. edit: hvis den fortsatt er hel så er det mulig å separere de også, jeg måtte til med slegge, gaffel og skrustikke, viktig å skru fast hylse delen så du ikke knekker flensen på den. Endret September 22, 2023 av Vegard_ E.C., Otis og DagM02 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 22, 2023 Share Skrevet September 22, 2023 Er flere som lager slike, men hos BMW må du kjøpe hele navet, selv kjøpte jeg ett brukt nav når jeg hadde E39. Her er en side som selger: BMW E39 Buchse 5er 520i 530i 528i Hülse Achsschenkel Spurstange vorne links rechts | Epytec.de DagM02 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå