Gå til innhold

Bmw E91 starter ikke


Skare99
 Share

Anbefalte innlegg

Sånn rent kjapt ser jeg at du har feilkode på startsperren. Tolker også feilkode 0051B0 som at bilen ikke ser at bremsen er tråkket inn. Dette i sammenheng med EWS feil vil jeg tro er årsaken, men Carly har sånn sett aldri vært det beste å feilsøke med...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Sånn rent kjapt ser jeg at du har feilkode på startsperren. Tolker også feilkode 0051B0 som at bilen ikke ser at bremsen er tråkket inn. Dette i sammenheng med EWS feil vil jeg tro er årsaken, men Carly har sånn sett aldri vært det beste å feilsøke med...

 

Jeg har og tilgang til ista og inpa om det er bedre å bruke? Har du noen aning på hvordan jeg kan få fjernet startsperren?

Endret av Skare99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Skare99 skrev:

Jeg har og tilgang til ista og inpa om det er bedre å bruke? Har du noen aning på hvordan jeg kan få fjernet startsperren?

Ville fyra i gang ISTA slettet feilkodene, så lese av hva som dukker opp igjen. Kjør så test-plan på feilkodene som mest trolig har med no-start feilen du opplever. 

Skal kunne synce EWS gjennom ISTA. Det kommer vel opp som et alternativ når du kjører testplan på feilkoden som omhandler dette. 

9 minutter siden, Reef89 skrev:

Carlyen kan du egentlig bare kaste : )

Støttes 🤌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...