Marius2002 Skrevet November 1, 2023 Share Skrevet November 1, 2023 (endret) Hei. En bekjent familie har en F46 214d som var på EU nå mandag. Der fikk de underkjent på grunn av "defekt indre styrekule høyre side". Jeg har ingen kunnskap rundt dette, men fikk spørsmålet siden jeg gjennom tidene har vært "over gjennomsnittet" interessert i BMW og bil. Så jeg bringer det videre til de teknisk kunnskapsrike, nemlig dere. Spørsmålet er om det er trygt å kjøre med frem til dette blir byttet og eventuelt hva kan skje? De har sendt forespørsel til div. verksted om pris. Må byttes innen utgangen av november. Takk for alle svar Endret November 1, 2023 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 1, 2023 Share Skrevet November 1, 2023 Hadde byttet komplette styrestag begge sider, både indre og ytre for å slippe å ta hjulstillingskontroll når neste kule ryker om ikke lenge (mtp. km-stand). Det mest problematiske her at styringen er mindre presis og evt. noe mer dekkslitasje. Åpenbart ikke så ille at brukeren har merket det selv, så det går fint å kjøre fram til fiks. Lars89, Otis, StigJ og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 1, 2023 Forfatter Share Skrevet November 1, 2023 Takk! Videreformidler dette E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå