bmwinord Skrevet November 2, 2023 Share Skrevet November 2, 2023 Hei Når jeg åpner en av dørene på min e90-2005 starter ett eller annet i motorrommet. Er ikke webasto på denne. Er det pumpen for restvarme som starter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 2, 2023 Share Skrevet November 2, 2023 Det kan være du hører luftspjeld på egr ventilen? Ikke noe pumper som skal starte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 2, 2023 Share Skrevet November 2, 2023 Restvarme starter kun når en trykker på knappen i kupé. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 2, 2023 Share Skrevet November 2, 2023 Det er en del som suser på min 2006 E91 også når jeg vekker den fra dvale ved å dra i dørhåndtaket. Det er ganske normalt, med mindre det er noe som har begynt plutselig eller om du har fått et uønsket strømtrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå