John_Harald Skrevet November 9, 2023 Share Skrevet November 9, 2023 Hvem anbefales for steg 2 i nærheten av Oslo og Akershus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet November 10, 2023 Share Skrevet November 10, 2023 Sjekk ut Optituning. Hvis du er BMW CCN medlem får du rabatt også. John_Harald reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John_Harald Skrevet November 11, 2023 Forfatter Share Skrevet November 11, 2023 Hei og tusen takk for svar! Hvilken erfaring har du med Optituning? Hva er rabatten som man får som medlem i BMW CCN? De står ikke som samarbeidspartner på hjemmesiden.. https://www.bmwccn.no/443-2/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John_Harald Skrevet November 14, 2023 Forfatter Share Skrevet November 14, 2023 Her ser foreløpig status: Optituning har ikke svart på henvendelsen min.. TRF kan levere, men usikker når. TS Racing kan levere. Agder Chiptuning AS kan levere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet November 14, 2023 Share Skrevet November 14, 2023 8 minutter siden, John_Harald skrev: Her ser foreløpig status: Optituning har ikke svart på henvendelsen min.. TRF kan levere, men usikker når. TS Racing kan levere. Agder Chiptuning AS kan levere. Hadde ventet :). Min e46 320d har aldri gått bedre og penere (i mitt eie fra 200000 km til 345000 km vel å merke, var sikkert silkemyk da den var ny en gang ) enn de siste 70000 km da steg 4 fra TRF ble montert. John_Harald reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John_Harald Skrevet November 15, 2023 Forfatter Share Skrevet November 15, 2023 Fikk svar fra Optituning i dag. De kan levere Stage2 med downpipe og girkasse-tuning! Jeg kjenner godt til TRF/Quickfix og har gode erfaringer på bilen jeg byttet inn. For veldig mange år siden har jeg brukt TS-Racing og ESS. Er det noen som har gode erfaringer andre tuningleverandører enn TRF i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 15, 2023 Share Skrevet November 15, 2023 Vent på TRF. Absolutt verdt det. John_Harald reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå